امروز: چهارشنب 04 مرداد 1396 برابر با 26 جولای 2017

آخرين اخبار

Justin Laign

  • چهارشنبه, 15 خرداد 1392
  • نوشته شده توسط 

کمی در مورد خودتان بگویید ، چه کاری انجام می دهید و چه علایق و سرگرمی هایی دارید

؟
اسم من جاستین است و بیشتر اطرافیان مرا جی صدا می کنند . من مدیر سیستم های شبکه ای نیروی آماده به خدمت هوایی هستم . من اخیرا تحصیلات خود را تمام کرده و حالا یک کمک پزشک هستم . از هر چیزی که مربوط به فعالیت در فضای آزاد باشد لذت می برم . انواع موسیقی ها و فیلم ها را دوست دارم . به افرادی که به دانستن و کسب آگاهی اهمیتی نمی دهند علاقه ای ندارم.
ورزش های مورد علاقه ام دوچرخه سواری کوهستان،صخره نوردی،دو،موج سواری و پرورش اندام است.

jay2

چرا گیاه خوار شدید ؟
من اخیرا تصمیم گرفتم که از گیاه خواری لاکتو به یک گیاه خوار واقعی تبدیل شوم و این امر پس از تحقیقات فراوان و مشاهده برخی فیلم های مستند محقق شد . به طور مداوم می گوییم که بدون انتخاب یک شیوه زندگی سالم با فاکتور های خطر ساز متفاوتی مواجه خواهیم بود و من تصمیم گرفتم تا کاملا از این خطر ها به دور باشم . این انتخابی بود که کاملا در اختیار خودم بود و نمی خواستم این انتخاب را از دست بدهم .

کی و چرا به تناسب اندام و پرورش اندام علاقه مند شدید ؟
من همیشه درگیر برخی از انواع فعالیت های فیزیکی و تمرینات فیزیکی بوده ام . و به مدت شش سال رهبر تمرینات فیزیکی نیروی هوایی بوده ام . ولی تا قبل از سال 2009 بدنسازی را شروع نکرده بودم .
برنامه غذایی خود را چگونه توصیف می کنید ؟
برنامه غذایی من بسیار ساده ولی منحصر به فرد است . برای به دست آوردن قسمت زیادی از پروتئین و فیبر مورد نیاز خود ، لوبیای قرمز و نخود زیادی می خورم و برای دریافت پروتئین بالا از عدس و دانه یا لوبیای سویا استفاده می کنم . یک نمونه از وعده غذایی من شامل نخودبر روی برنج قهوه ای به همراه یک فنجان لوبیای سویای خام و سالاد آراگولا با سبزیجات ورقه شده و روغن زیتون می باشد . همه لوبیا ها جوشانده شده و با چاشنی هایی مانند نمک دریایی خام و فلفل سیاه طعم دار می شوند . برای دریافت میوه کافی در روز 3 تا 4 لیوان اسموتی به همراه میوه های ارگانیک خرد شده می خورم . اساس اسموتی یخ ، آب و میوه ای دلخواه می باشد و من برای تهیه اسموتی از شیر نارگیل یا شیر برنج استفاده می کنم . برای تهیه اسموتی برای قبل و بعد از تمریناتم اغلب 1 تا 2 قاشق مخلوط پروتئین " اسپیروتین  SPIRU-TEIN" یا ترکیب شاهدانه با نوتیوا (روغن نارگیل ) را به آن ها اضافه می کنم و یا از یک قاشق سر پر کره بادام زمینی استفاده می کنم . یکی از غذا هایی که دوست دارم در کنار غذای اصلی داشته باشم ، پوره سیب زمینی شیرین می باشد . این غذا منبعی عالی برای فیبر است و قطعا انتخابی خوب برای تامین انرژی است و با اضافه کردن کمی روغن زیتون و شیر نارگیل به غذایی فوق العاده تبدیل می شود . مهمترین بخش غذایی که زیاد روی آن تمرکز می کنم ، روغن ها و چربی های سالم است ، که از طریق خوردن روغن زیتون و کره بادام زمینی تامین می شود . برای دریافت پروتئین آب زیادی می نوشم ( بیش از یک گالن آب در روز ) و برای دریافت کربوهیدرات برنج و نان های غلات را انتخاب کرده ام .

برنامه تمرینی خود را چگونه توصیف می کنید ؟
برنامه تمرینی من بسیار پویا است . من دو روز در هفته تمریناتی با شدت بالا انجام می دهم و در بقیه روز های تمرینی بر روی پرورش اندام کار می کنم . من هر دوره تمرینی را با کار بر روی عضلات انتهای بازو و ران و یابه اصطلاح ورزش های core به پایان می رسانم . من 7 روز در هفته تمرین انجام می دهم ، که یک روز آن را به تمرینات سبک وزن و آرام اختصاص داده ام که به نوعی روز استراحت من می باشد . یک هفته کامل تمرینی من معمولا چیزی شبیه این است :
دوشنبه : کار بر روی ماهیچه دو سر بازویی و قفسه سینه . عضلات انتهای ران و بازو
سه شنبه : تمرینات شدید . عضلات انتهای ران و بازو
چهارشنبه : کار بر روی پا ها – عضلات انتهای ران و بازو
پنج شنبه : تمرینات سبک وزن و آرام . قفسه سینه ، ماهیچه پشت شانه ، ماهیچه دو سر بازویی . عضلات انتهای ران و بازو
جمعه : کار بر روی عضله ذوزنقه ای پشت گردن ، جلو بازو و ماهیچه پشت قفسه سینه . عضلات انتهای ران و بازو
شنبه : تمرینات شدید . عضلات انتهای ران و بازو
یک شنبه : کار بر روی شانه ها و عضلات پایین کمر . عضلات انتهای ران و بازو

برخی تصورات غلط متداول در مورد گیاه خواری چیست ؟
بیشترین کامنتی که به دست من می رسد عبارت است از : " چگونه بین دست یابی به فیزیک بدنسازی و گیاه خوار بودن رابطه برقرار کرده و برنامه ریزی انجام می دهید " . به احتمال زیاد امروزه این سوال پر استفاده ترین جمله و تصور اشتباه درباره گیاه خواری است . من در مقابل این جمله ها لبخند می زنم و به کسب موفقیت برای خود ادامه می دهم .


برای افرادی که گیاه خواری یا تمرینات بدنسازی را به تازگی شروع کرده اند چه توصیه ای دارید ؟
نا امید نشوید . شیوه زندگی را انتخاب کنید که مطمئن هستید با آن می توانید به فرزندان آینده خود راه های سالم بودن و گیاه خوار بودن را آموزش دهید .

jay3
آیا مورد دیگری هست که بخواهید با ما در میان بگذارید ؟
تندرست و سالم بمانید . گیاه خوار بمانید . در این راه تمرکز داشته باشید .

http://forum.vegankind.ir/forum34/thread2352.html#post8055

2806 بازدید
رای دادن به این مورد
(2 رای)
منتشر شده در ورزشکاران گیاهخوار
کد خبر: 316

نظرات   

 
0 #2 user3 در تاریخ: پنج شنبه 30 خرداد 1392 ، ساعت 03:03 ب ظ
http://www.spiru-tein.com/
نقل قول
 
 
0 #1 I.Lov.Animal در تاریخ: پنج شنبه 30 خرداد 1392 ، ساعت 01:03 ب ظ
دوستان کسی میدونه این پروتئین اسپیروتین چی هست؟
نقل قول
 

ارسال نظر